Thursday, March 31, 2011

SEKALI LAGI

rasa nya dah sampai masa nya aku gantung kasut futsal aku . mula mula , tournament FUTSAL ATTACK , team aku kalah kat pusingan kedua . then kali nie team aku kalah lagi , PERINGKAT KUMPULAN . first game aku tak tau apa masalah kitorang , semua main macam budak sekolah . kelam kabut betul . aku rasa sebab ikut game diorang kot . diorang main laju , kitorang terikut . then kalah 5-0 . hmm . nasib baik team tu member kitorang jugak . satu bilik . so tak kesah lah . next game kalah ngan budak part 6 . main okay , teratur , n kemas . tenang je , tapi takde nasib . kalah 2-1 . budak tu main ganas gila . aku kena tackle ade lah dekat 10 kali . tergolek sini tergolek sana . hakim , member aku sampai berguling guling kena . bengang gila ! tapi still relax sebab malas nak cari gaduh . nak buat macam mana TRANQUILLO , bukan rezeki korang buat masa nie . maybe Allah nak bagi korang menang lain kali . rezeki Allah , siapa tau kan ? ada hikmah nya semua nie . aku percaya kat rezeki Allah . maybe rezeki aku kat Mcfulaly . who knows ?

1 comment:

  1. try la lagi. ade la tu rezeki. hee, saya follow awk dah :)

    ReplyDelete