Thursday, June 16, 2011

MIMPI

fuh . 2 hari berturut turut aku mimpikan 'dia' . betul punya angau nie . 2 hari lepas , aku tidur lewat . macam biasa lah aku memang tidur lambat kan ? so aku tidur lah dalam pukul 4 kot hari tu . malam pertama aku mimpi dia , aku jumpa dia kat hospital . tangan dia patah . bersimen lagi . tapi langsung tak pandang muka aku . masa tu dia dah nak keluar wad . aku terserempak ngan dia . aku panggil tapi dia tak pandang , padahal jalan sebelah je . then aku kejar sampai kat kereta , dia masuk kereta terus tutup pintu . tak pandang aku langsung . sedih . tapi yang aku pelik , driver kereta tu abang ipar aku ! pelik . aha

2nd day , bersamaan malam tadi . dia masuk lagi dalam mimpi aku . kali nie panjang . aku tidur lama , tapi mimpi dia je semua . selalu ada masuk mimpi lain . kali nie aku mimpi aku jumpa dia kat mall ape tah . tak pasti . masa tu dia ngan kawan dia , SHAFIQA AZMAN . dah kena , dua dua SA . aha . aku keluar sorang sorang . aku nampak diorang berdua , aku ikot belakang . then aku tegur , dia terus lari . then aku nak kejar , SHAFIQA AZMAN nie cakap tak payah , sambil tu dia cerita kenapa jadi macam tu . aku dengar je . dia cakap dia jadi macam tu sbb kawan aku , ada lah sorang . sbb perangai dia teruk , then dia igt aku pon teruk sekali , so dia menjauhkan diri dari aku . sebenar nya panjang lagi si SHAFIQA AZMAN nie cerita . siap ada slide show , tapi aku dah lupa . aha . then aku kejar dia . dia sempat jerit kat aku 'JANGAN IKOT AKU' . then aku berhenti . kaku ! yang pelik dia pon berhenti . last last aku berani kan diri , berhadapan ngan dia , then aku sarung kan sehelai selendang kat leher dia , then aku cakap 'KALAU ITU YANG KAU NAK , AKU HORMAT' (lebih kurang macam tu lah , mana ingat ! tak silap aku macam tu) . dia menangis sambil cakap thanx . lepas tu ada pak guard datang leraikan . then dia hilang . aku pon terjaga .

lepas tu aku tidur balik , mimpi dia lagi ! tapi kali nie pendek sbb aku terjaga awal . aku mimpi aku nampak album gambar dia ngan sorang lelaki . bahagia je . nama takde , tapi alamat rumah nya ada . aku tak tau lah wujud ke tak tempat nie . TAMAN DESA INDAH , BUKIT KEMUNING . kat mana tah . ada ke ?

kalau malam nie aku mimpi dia lagi , memang record lah ! okay thanx . miss u SA .

No comments:

Post a Comment